tisdag 29 december 2015

i find inner peace

Har du haft en känsla att ditt röst är tungt och ditt huvud är fullt med tankar. 
Idag sände jag jul kort till mina klass kamrater. 
Istället för att slänga mig med de, har jag tänkt det här är som adjö. 
Jag känner mig inte orolig längre eller bryr mig om de längre. 
Om jag skriv något mycket gå jag in bara och deletar det. 
Att skicka någon kort är vanligt, 
Men det beskymmrar mig inte längre, jag har fått lugn och få och självförtroendet är på topp. 
GOD skapade så många människor eftersom han visste att människor har en tendens att bli doughbags, kom ihåg du lever bara en gång låt inte andra människors negativa tankar påverka dig. 
Spelar det en roll om du skickat en jul kort, nej det är bara något vänligt och vanligt. 
Va inte hård mot dig själv, du är underbar som du är. 
Om någon inte gillar dig eller behandlar dig bra, är det personens problem inte ditt. 
Tro på karma, va en god medmänniska. 
Jag älskar gymma och lyssna på yoga musik eftersom det skapar lugn inom mig. 
Sporten gör mig psyiskt och fysiskt stark och yoga musiken gör mig mentalt stark och lugn. 
Jag för tacka för året som varit och välkomma nästa år. 
Jag har utvecklat rejält många människor skulle inte känna ingen mig om de såg mig, men det spelar ingen roll hur andra ser dig, det som spelar roll är hur du ser sig själv. 
Tänk alltid positivt om dig själv älska dig själv. 
Sociala medier har gjort att vi bryr oss mycket om status och likes, och om inget gillar oss i facebook betyder det att de inte gillar oss på riktigt. 
Nej inget svart vitt tankade ska ske här. 
Jag är rolig smart karsmatisk hjälpsam snabb whole package baby varför oroa jag mig vad andra tycker, jag är som en regnbåge. 
Säg och skriv alltid postiva saker om dig själv, det ger dig bättre självkänsla och självförtroende. 
Att säga allt man tänker är som ett års terapi haha, en dag kommer jag sitta och skratta om detta med en psykolog. 
Det är sant att människor ändras de kanske blir kalla och cyniska men det är inte ditt fel, hitta andra människor. Be bold and rock the world. 
jag fick c i privatjuridik och E i photoshop som är svåra ämnen som inte ens finns på gymnasinivå. 
Jag ska skriva det på min facebook status imorgon make som bitches jeolus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar